Τετάρτη 30 Σεπτεμβρίου 2015

Η μεγαλύτερη νίκη στην ιστορία του μέχρι την επόμενη ...





Σε μια βραδιά που  θα μείνει ανεξίτηλη με χρυσά γράμματα στην ιστορία του συλλόγου αλλά και του ελληνικού ποδοσφαίρου κατόρθωσε χθες η ομάδα του Πειραιά. Γράφτηκε ιστορία χτες για την ''ομάδα των θαυμάτων'' ,όχι..... του μπασκετικού ολυμπιακού , την σκυτάλη παίρνει το ποδοσφαιρικό τμήμα   .Ο Ολυμπιακός  γράφει ιστορία μέσα στο emirates κάνοντας ένα παιχνίδι αξιοζήλευτο , ξεφεύγοντας απο τα ελληνικά δεδομένα και βάζοντας   τον στην ελίτ του ευρωπαϊκού ποδοσφαίρου. Η ομάδα γιγαντώνεται νικώντας συλλόγους που όσο κοστίζει ένα παίκτης της Αρσεναλ  αντίστοιχή   όλοι η ομάδα . Γιουβέντους ,Αρσεναλ,Μανστεστερ , Ατλετικο είναι μερικά απο τα ''θύματα '' των ερυθρόλευκων τα τελευταία χρόνια .Αλλά  άλλη αίγλη έχει  να κερδίζεις στην έδρα σου και άλλο μέσα στο σπίτι του ''οικοδεσπότη'' . Πρώτα απο όλα, ένα μεγάλα μπράβο στον αρχιτέκτονα αυτής της ομάδα τον Μάρκο Σίλβα όπου με 11 αδα έκπληξη.!!! παρατάχθηκε απέναντι στου ''Λονδρέζους'' περιορίζοντας κατα  πολύ την τριπλέτα φωτιά που διαθέτει ο Αρσεν βενγκερ.Ο ολυμπιακός πήγε το παιχνίδι στα μέτρα του , δεν φοβήθηκε, έβγαλε διαστήματα ποιότητας, δεν κλείστηκε όπως με Μπαγερν και πάνω απο όλα έτρεξε πολλά χιλιόμετρα. ΜVP της ομάδα όλοι η εντεκάδα δίχως ίχνος υπερβολής. η πίεση;;; ασφυκτική   το ματς;; ρουλέτα . Τα αμυντικά κενά όπως είχα προϊδεάσει στην προηγούμενη μου στήλη , πολλά για τους '' κανονιέρηδες'' με τον κονσιελνι να περνάει αλλαγή και περνώντας  τον Μετερζακερ το αποτέλεσμα είχε ήδη '' κλειδώσει''  ο ολυμπιακός εκμεταλεύτηκε τα στημένα και χτύπησε.Με την ''χρυσή αλλαγή'' τον Alferd FINBOGOL, ναι δεν είχε ξεχάσει να στέλνει την μπάλα στα δίχτυα  αυτή η ''μηχανή τον γκολ'' . Όλοι οι παίκτες έχουν να δώσουν, ο καθένας βγάζει το ταλέντο του ακόμη και ο Σεμπα που συμμετέχει στην φάση του 3-2 πολύ απο εμάς ''βρίσαμε''  τον Σίλβα για τις επιλογές του, μετά τον αποθεώσαμε ,είναι στο στοιχείο του Έλληνα. Όπως τότε με Τάκη Λεμονή που είχε βγάλει  τον Γκαλέτι έτσι και τώρα το γκολ ήρθε απο τον άξονα . Πρώτη εκτός έδρας νίκη με werder  o meterzaker και τότε πρωταγωνιστής  , 2015 Μετερζακερ ξανά στον ρόλο του θύματος .Η πρώτη και η τελευταία νίκη του ολυμπιακού στα εκτός έδρα παιχνίδια μέχρι την επόμενη...... 

Σάββατο 26 Σεπτεμβρίου 2015

Ξεκινάει το πρόγραμμα ''φωτιά''

Ο καιρός στην Χώρα μας θυμίζει Λονδίνο..... εκεί που θα βρεθεί Τρίτη  βράδυ ο Ολυμπιακός για το πιο κρίσιμο παιχνίδι της διοργάνωσης μέχρι το επόμενο..!!!  Η ομάδα του Σίλβα δείχνει να ανεβάζει στροφές και να έχει ποιότητα σε όλα τα επίπεδα.Μολονότι, δεν έχουν σκοράρει οι δυο βασικοί οι επιθετικοί. τα γκολ έχουν προέλθει από ποιοτικούς  μέσους.Η ομάδα εμπνέει πλουραλισμό  σε όλες τις θέσεις της .Το σύνολο δείχνει να είναι  δυνατό και παιχνίδι με παιχνίδι  εμφανίζεται εμφανώς βελτιωμένη  η  συνολική εικόνα της ομάδας .Δύσκολα κάποιος μπορεί να κάνει κάποια εκτίμηση για τα παιχνίδια που έρχονται, αρχής γενομένης  στο παιχνίδι των ομίλων της Τετάρτης. Έχω την πεποίθηση Ο,τι ο Ολυμπιακός μπορεί να αποσπάσει και το διπλό στο Εmirates . Αν βρεθούν σε καλή μέρα κυρίως τα βασικά του μπακ Μποτια και Σιόββας .Έπειτα, ο Σίλβα δείχνει να είναι σοφός ως προς τις επιλογές του τακτικά, πηγαίνοντας το σχήμα σε ρόμβο , όπου θα γεμίσει το κέντρο με 4 χαφ ( Φορτουνης, Καμπιασσο, Κασαμι, Σαλινο,) στην ουσία θα παραταχθεί η ομάδα του Πειραιά  με ένα εξτρεμ απέναντι στην άρσεναλ  Πιθανότητα αυτός θα ειναι ο Ερνάνι , και μοναδικό προωθημένο τον Ιντεγιε. Πετυχημένη συνταγή γνώμη μου ,θα φανεί και στην πράξη.Προσωπικά πιστεύω ότι ο  Ολυμπιακός θα σκοράρει απέναντι στην ομάδα του Αρσέν Βενγκερ αφού και η Άρσεναλ παρουσιάζει αδυναμίες στην αμυντική της λειτουργία .Σχεδόν σε κάθε παιχνίδι δέχεται  2 γκολ κατά μέσο όρο .Τέλος,  να διευκρινίσουμε οτι Ο ολυμπιακός θα πρέπει να έχει ανάλογη εικόνα πρώτου  ημιχρόνου με Μπαγερν, δηλαδή, παγώνοντας τον ρυθμό και φέρνοντας το παιχνίδι στα μέτρα του.

Κυριακή 20 Σεπτεμβρίου 2015

espana campiones de europa



Mε τον Παουλ Γκασολ να κάνει τα γνωστά του  και πάλι η Ισπανια νίκησε εύκολα την φιλότιμη Λιθουανία . Για ακόμη μια φορά αποδείχτηκε σε αυτό το τουρνουά ότι μπορούσαμε το κάτι παραπάνω αλλά .......  δεν ήρθε .!!! Αξίζει να σημειωθεί πάντως οτι η θέση πoυ  πήραμε , 5η στην διοργάνωση ηταν τιμητική .!!!  Σε οτι αφορά τους πρωταθλητές Ευρώπης πανάξιοι στα τελευταία 9 eurobasket  η Ισπανια έχει κατακτήσει τα 8  απίστευτο και όμως αληθινό.!!!! Τελικό αποτέλεσμα 80-63 με το μόνο που δεν έχουν καταφέρει η Ισπανοί είναι να κατακτήσουν και την κορυφή του κόσμου .Σε οτι έχει να κάνει με την γαλανόλευκη...  τέλος καλό όλα καλά, το πολυπόθητο μετάλλιο μπορεί να μην ''ήρθε'' ,να έχουμε μια πικρία για το πως εξελίχθηκε η διοργάνωση αλλά υπάρχει μέλλον..!!! με τον ''Δράκο ''(Παναγιώτη Γιαννάκη) να είναι έτοιμος να αναλάβει την καρέκλα προπονητή στην Εθνική Ελλάδος,Που παραμένει ο μόνος πρώτος στην σχετική λίστα π έχει κατακτήσει ευρωπαϊκό και ως παίκτης και ως προπονητής.
.

Τετάρτη 16 Σεπτεμβρίου 2015

Κατσικάρης και λεπτομέρειες στοίχησαν..!!!






Δεν είχε να ζηλέψει τίποτα αυτή η ομάδα της Ελλάδας απο αυτή της Ισπανίας όπως είχα πει και στην προηγούμενη μου στήλη ,χρειαζόταν ένα θαύμα για να περάσουμε .Μόνο που .... ο στόχος φάνηκε πιο προσιτός κατά την διάρκεια του αγώνα ...!!! στο 4 δεκάλεπτο ενώ ήμασταν μπροστά κάνεις  μια λανθασμένη διαχείριση  του ράστερ Κ .Κατσικάρη .Βάζοντας τον Περπέρογλου και τον Καιμακόγλου  που ηταν επιθετικά άστοχοι ενώ όλα έβαιναν καλώς  ..!!  Δεν ξεκούρασες τον 34 χρόνο Σπανούλη και έδωσες ελάχιστο χρόνο συμμετοχής στον Σλουκα που ηταν ο μοναδικός παίκτης που μπορούσε να ξεμαρκαριστεί εύκολα απο την σκληρή άμυνα των Ισπανών,  σε αντίθεση με τον Σπανούλη .Άφησες τον ψηλό σου που ήταν σε κακή μέρα μέσα στον αγώνα ενώ ο Γκασολ ηταν  ήδη στον  πάγκο.!!!   και αφού είχε κάνει ένα ξεκούραστο πάρτυ κάτω απο την ρακέτα μας .Το μοιραίο σου λάθος αφήνεις man to man  Κουφό εναντίον Ρεγες όταν ήξερες ότι ο παίκτης της Ρεαλ ήταν πιο γρήγορος στα πόδια .!! αποτέλεσμα;; φόρτωσες με φάουλ  τον Κουφό και τον  Μπορούση με κατάληξη την οριστική αποβολή του τελευταίου  .Εστειλες γρήγορα την ομάδα του Σερτζιο Σκαριολο στην ''γραμμή της φιλανθρωπίας'' απο το τρίτο μόλις λεπτό του τέταρτου δεκαλέπτου, γνώμη μου;; εκεί κρίθηκε το παιχνίδι .!!! τα ποσοστά μιλάνε απο μόνα τους με 41 τις εκατό στις βολές κατά μας και με μία μόνο άστοχη βολή του ροντριγκεζ δεν μπορείς να έχεις ελπίδες για να κερδίσεις ένα παιχνίδι .Αναρωτιέμαι πραγματικά Κ .Κατσικάρη  αν σε βόηθησε η θητεία σου σε ισπανικό σύλλογο να εξετάσεις καλύτερα το παιχνίδι των Ισπανών.  Ευχάριστες εκπλήξεις  για την γαλανόλευκη οι   Καλάθης, Αντετοκουμπο που πάλευαν να μας κρατήσουν μέσα στο παιχνίδι . Στόχος της γαλανόλευκης πλέον μετά την οδυνηρή ήττα..... η πρόκριση στο προολυμπιακό τουρνουά.!!!


Δευτέρα 14 Σεπτεμβρίου 2015

Aν όχι τώρα.. πότε;; αν όχι αυτοί... ποιοι ;

Είναι κάτι τέτοια παιχνίδια που βάζουν ''φωτιά'' στο όνειρο ,  που ξυπνούν μέσα μας στιγμές Kωνσταντινούπολης , Λονδίνου , που θέλουμε να ξαναζήσουμε γιατί είναι στο dna του Έλληνα το Μπασκετ  ως εθνικό άθλημα. Κατά μεγάλη πλειονότητα ο  αντίπαλος μας ....ας μη γελιόμαστε η Ρεαλ μαδρίτης Ρούντι Φερναντεζ , Ροντριγκεζ, Γιουλ , Ρεγες , ακόμη και ο Μιροτιτς
 ένα συνονθύλευμα παικτών με παραστάσεις αξιοζήλευτες οπως και το nba , οι πρωταθλητές Ευρώπης του 2015 σε συλλογικό επίπεδο καλούνται ξανά να αντιμετωπίσουν τους '' πεισματάρηδες'' Έλληνες,  ποτέ  δεν ήμασταν φαβορί δεν μας ταιριάζει αυτός ο όρος εξάλλου.Είναι γεγονός ότι  έχει δημιουργηθεί εις βάρος μας ένα πελατειακό κράτος στο Μπασκετ απέναντι στους  ''φουριας ρόχας''  Όμως ... ήρθε ή ώρα όπου θα τους κοιτάξουμε στα μάτια...!!! επειδή είμαστε έμπειροι και εμείς .. επειδή επιδιώκουμε πάντα το αδιανόητο και το κάνουμε δυνατό.!!! Ταπεινοί και σίγουροι, όπως είπε και ο Θοδωρής Παπαλουκάς το 2005 : '' Για να κερδίσεις τον θάνατο πρέπει να τον αποδεκτής ''  που σημαίνει αποδέχεσαι την ανωτερότητα του αντιπάλου , κάνεις το παιχνίδι σου και ότι βγει ..!! Διότι η Ελλάδα είναι απο τις ελάχιστες ομάδες που μπορεί την υπέρβαση.

Σάββατο 12 Σεπτεμβρίου 2015

Να περάσει ο επόμενος.!!!!




  

Φάνηκε να ηταν η πιο εύκολη νίκη μας στην διοργάνωση. Έτσι τουλάχιστον ,  το έκαναν να φαίνεται οι διεθνείς μας  , το Βέλγιο δεν άντεξε στην πίεση της Ελλάδας  και στο τρίτο δεκάλεπτο  αγωνιστικά φάνηκε να πετάει ''λευκή πετσέτα''.Τρομερή μαχητικότητα απο τον Γιάννη Αντετοκουμπο να κυριαρχεί στα ριμπάουντ  που μαζί με τον   Γιάννη Μπουρούση να κάνει το καλύτερο του παιχνίδι στην διοργάνωση .Αντίπαλος της γαλανόλευκης ..... η Ισπανια που έκαμψε δύσκολα την αντίσταση της Πολωνίας. Την Tρίτη θα διεξαχθεί η αναμέτρηση και ευελπιστούμε οτι η πλάστιγκα θα έρθει  υπέρ μας ,αρκεί οι παίκτες μας να πιάσουν τα αναμενόμενα στανταρ απόδοσης μιας και η ισπανία δεν δείχνει  να πείθει, οπου  σε σχέση με άλλες χρονιές .....δεν είναι η ανίκητη ομάδα και το σύνολο που τρόμαζε στο πέρασμα του.

Τετάρτη 9 Σεπτεμβρίου 2015

Η πολιτική του θα.!!!!!



Μέρες είναι.... εκλογές έρχονται ....ο  πολίτης καλείται( πάλι.!!!)  να διαλέξει  ποιος θα ηγηθεί αυτής της χώρας .Ο χώρος της πολιτικής τάξης έχει γεμίσει με ανίκανους.!! Προεκλογικές υποσχέσεις  υπήρξαν πολλές όμως οι υλοποιήσεις αυτών των δεσμεύσεων έπεσαν στον κενό.Βλέπουμε μικρά κόμματα να γίνονται παρακλάδια άλλων μεγάλων κομμάτων , επίσης παρατηρούμε αρχηγοί των πολιτικών κομμάτων να μην έχουν να παρουσιάσουν κάτι το αξιοσημείωτο παρά να ασκούν κριτική σε άλλα κόμματα ή παρατάξεις για να ανεβάσουν το δικό τους κόμμα.Τα περιθώρια έχουν στενέψει ,  ο κόσμος άρχισε να μην πιστεύει πια στα ψεύδη. Ορισμένοι πολιτικοί αρχηγοί λένε μάλιστα, ''κάναμε λάθη και μάλιστα πολλά'' .O ελληνικός λαός ψήφισε ΟΧΙ ,υποτίθεται ότι  με τον τέως πρωθυπουργό αυτό ήταν μια δυνατή ισχυρή εντολή κατά των μνημονίων ,Αντιθέτως όχι μόνο δεν ήταν αλλά ήρθε ένα πιο δυσβάσταχτο τρίτο μνημόνιο που αυξάνει την φορολογία, μειώνει και άλλο τις θέσεις εργασίας και ευνοεί τις αντίπαλες μεσογειακές χώρες του ευρωπαϊκού νότου ,γκρεμίζει τον τουρισμό . Φτάσαμε σήμερα 10-9-2015 να έχουμε ένα debate πολιτικών αρχηγών που κατά πολλούς θα κρίνει τι θα ψηφίσει ο ελληνικός λαός, μόνο που.... ξεχάσαν να καλέσουν και τον αρχηγό της Χ.Α  γι αυτή την δημοκρατία μιλάμε;; και κάτι ακόμη... Γιατί να θέτουν ερωτήματα μόνο δημοσιογράφοι των ''μεγάλων καναλιών'';;  Αν δούλευαν όσο μιλούσαν αυτοί οι απαίδευτοι πολιτικά αρχηγοί τότε θα είχαμε και ανάπτυξη. Η πολιτική του θά ...μας κούρασε ,έχει πεθάνει.!!! 

Υπέταξε και την Σλοβενία .!!!

Τι να πει κανείς για την Εθνική; Είναι χάρμα οφθαλμών η ομάδα του Κατσικάρη σε αντίθεση με τις άλλες χρονιές έχει το πιο πλήρες ρόστερ μετά απο  την τελευταία κατάκτηση ευρωπαϊκού της τίτλου το 2005. ψηλά κορμιά , αυτοματισμούς στο παιχνίδι , ικανότατους σουτερ και καλή αμυντική λειτουργία, σου δίνει την αίσθηση οτι αυτή ομάδα διαθέτει μέταλο ακόμη και οταν έφτασε η ομάδα στο -5  ήξερα βαθιά μέσα μου ότι το παιχνίδι δύσκολα γυρίζει γιατί έχουμε ποιότητα σε σχέση με την αξιόμαχη Σλοβενία. Οπως και να έχει το τουρνουά τώρα αρχίζει για τα καλά.!!! τώρα θα παίξουμε με τα θηρία. Η διαφορά είναι όμως οτι τα προηγούμενα χρόνια δεν είχαμε λύσεις απο τον πάγκο να αλλαξουν τα δεδομένα ενός αγώνα  ενώ τώρα οι παίκτες μας αγωνίζονται στο nba και σε κορυφαία ευρωπαϊκά κλαμπ αυτό δείχνει οτι είναι αν μη τι άλλο  ικανοί .!!!

Τρίτη 8 Σεπτεμβρίου 2015

Βγήκε απο την υποχρέωση κέρδισε Καλάθη









Με τον Nικ Καλάθη να πραγματοποιεί την καλύτερη του εμφάνιση με τα γαλανόλευκα η Εθνική Ελλάδος έκαμψε σχετικά εύκολα  την αντίσταση της Γεωργίας ,αν και καρδιοχτύπησε στο φινάλε απο την υπερβολική χαλάρωση των παικτών μας.Ματς ορόσημο το αυριανό με την Σλοβενία που με νίκη εξασφαλίζουμε την πρωτιά του ομίλου Στην χειρότερη περίπτωση πρέπει να χάσουμε με διαφορά τουλάχιστον 4 πόντων ειδάλλως θα τερματίσουμε τρίτοι κάτι το οποίο δεν μας ωφελεί καθώς στην επόμενη φάση θα έχουμε χιαστή την πρώτη ομάδα του ομίλου

Κεφαλογιάννης: ''Έχω τελειώσει το London school of economics''



Ένας καυγάς άνευ προηγουμένου διαδραματίστηκε  στην Δημόσια Τηλεόραση ανάμεσα στον Μιχάλη Κεφαλογιάννη και τον  Πάνο Σκουρλέτη.Οι δυο εκπρόσωποι της Νέας δημοκρατίας και του Σύριζα αντάλλαξαν μεταξύ τους βαριές κουβέντες με τον παρουσιαστή της κρατικής τηλεόρασης να προσπαθεί να καθησυχάσει τα πνεύματα , μάταια όμως με τον πρώην υπουργό εργασίας να αποχωρεί απο το πάνελ.

         Μετά τις λέξεις τύπου τι ''σκατά'' θέλετε να σας αποκαλούμε και κύριους; με τι αθυρόστομες εκφράσεις σας απαιτείται και σεβασμό; Ας μας πει ο Μιχάλης  Κεφαλογιάννης που  τελείωσε οικονομικά στην Αγγλία  αυτά τα πέντε χρόνια πως διαχειρίστηκε το δημοσιονομικό χρέος της Χώρας, τι αναδιορθωτικές αλλαγές έκανε; είναι προφανές οτι δεν υπάρχουν επιχειρήματα και λύσεις στο τραπέζι και προτιμότερο ειναι να βάλλει ο ένας κατά του άλλου  που απορρέουν σε συζητήσεις τύπου καφενείου ,   Οι μάσκες έπεσαν και για τα δύο κόμματα ο λαός θα σας τιμωρήσει στις 20 του Σεπτέμβρη για τα αλλεπάλληλα ψέματα σας. 




Κυριακή 6 Σεπτεμβρίου 2015

Με ταπεινότητα και ελληνική ψυχή ..!!!

H  εθνική αντιστέκεται , αρνείται να χάσει.!!! . Σήμερα γύρισε ένα παιχνίδι εις βάρος της, μέσα στην έδρα της διοργανώτριας Κροατίας. Τέτοιες νίκες δίνουν ψυχολογία εν όψη  συνέχειας.Ας μη γελιόμαστε το τουρνουά έχει πολύ δρόμο ακόμη , θα πρέπει να διαχειριστούμε σωστά τα επόμενα τρία παιχνίδια για να προκριθούμε στους 16 της διοργάνωσης .Η  ομάδα του Κατσικάρη βγάζει στο παρκέ ενέργεια και  ψυχή και   φαίνεται πιο πλήρης απο ποτέ στο αγωνιστικό της πλάνο.Κάτι που επίσης πρέπει να σημειωθεί είναι το εξής: Όταν η μπάλα ''καίει'' η εμπειρία κερδίζει το ταλέντο κάτι αντίστοιχο έγινε στην περίπτωση Ερζονια-Σπανούλη  που μπορεί να ηταν ο κορυφαίος για τους γηπεδούχους ο Κροάτης , όμως ο ''Κill Bill'' ηταν αυτός π έδωσε την χαρακτηριστική βολή στον αγώνα.Τέλος, ΜVP για σήμερα η ψυχή των παικτών μας.

Σάββατο 5 Σεπτεμβρίου 2015

οι Διεθνείς σε στιγμές χαλάρωσης .!!!

Μετά την ήττα απο την Φιλανδία οι  παίκτες του αντιπροσωπευτικού μας συγκροτήματος  δεν έχασαν χρόνο για τις καλοκαιρινές τους αποδράσεις .Στην εικόνα δείχνουν να έχουν αφήσει πίσω την ντροπιαστική ήττα και να απολαμβάνουν τον ήλιο ,κάνοντας ηλιοθεραπεία γνωστό το φαινόμενο εξάλλου ....  μιας και τα παιδιά υπερέβαλαν εαυτό χτες το βράδυ.!!!   άλλοι χάνουν ιδρώτα στο γήπεδο και άλλοι στις παραλίες.!!!

Παρασκευή 4 Σεπτεμβρίου 2015

Πυρ και μανία η Κωνσταντοπουλου

Την ώρα που η Ζωη Κωνσταντοπούλου προσπαθεί να πει αλήθειες που θίγουν τον τηλεοπτικό σταθμό του Σκαι ,η Σια  κοσσιώνη προσπαθεί να προσπεράσει τα κακώς κείμενα ορισμένων συνεργατών της ....η παρουσιάστρια νιώθοντας αμηχανία και μη έχοντας κάτι να πει έκλεισε το δελτίο ειδήσεων προφανώς για λόγους πίεσης χρόνου.!!!! 


Ο νέος ολυμπιακός προσεχώς ....

.



Με τα δυο νέα μεταγραφικά αποκτήματα να πραγματοποιούν το ντεμπούτο τους  και να αφήνουν θετικές εντυπώσεις, o ολυμπιακός στου Ρέντη έμεινε στο 0 με τον Αστέρα Τρίπολης.οι ερυθρόλευκοι δοκίμασαν σχήματα και αλλαγές έτσι ώστε να είναι έτοιμοι για τα δυο κρίσιμα παιχνίδια σε Ελλάδα και Ευρώπη αρχής γενομένης με τον πλατάνια. H ομάδα του Μάρκο σιλβα έιχε την κατοχή της μπάλας  σε όλο το διάστημα του αγώνα ωστόσο δεν μπόρεσε με της μετουσιώσει σε γκολ στις ευκαιρίες π παρουσίασε η ομάδα.



Πέμπτη 23 Απριλίου 2015

ο δρόμος για το final four περνάει απο το ΣΕΦ........




Οι ερυθρόλευκοι βρίσκονται μια ανάσα από την πρόκριση χάρη στην απίστευτη άμυνα που έπαιξαν στα δύο προηγούμενα παιχνίδια, και ιδίως στο 4ο δεκάλεπτο της 3ης μάχης των δύο ομάδων, όταν και δέχθηκαν μόλις 1 καλάθι από τη Μπαρτσελόνα (οι υπόλοιποι πόντοι της ήρθαν με βολές).

Το σημαντικότερο για την ομάδα του Γιάννη Σφαιρόπουλου είναι ότι δεν έχει να αντιμετωπίσει προβλήματα τραυματισμού, μια "πληγή" που της στοίχισε σε μεγάλο βαθμό κατά τη διάρκεια της χρονιάς.

Το ΣΕΦ θα είναι, φυσικά, κατάμεστο, με τα εισιτήρια να έχουν εξαντληθεί και την ατμόσφαιρα να αναμένεται και πάλι συγκλονιστική. 

Κυριακή 19 Απριλίου 2015

ΚΑΤΑΙΓΙΔΕΣ ΤΗ ΔΕΥΤΕΡΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΡΙΤΗ, ΧΙΟΝΙΑ ΤΗΝ ΤΕΤΑΡΤΗ




Σταδιακή επιδείνωση θα παρουσιάσει ο καιρός από σήμερα  το απόγευμα με βροχές που θα εκδηλωθούν σε ολόκληρη τη χώρα αλλά και τις επόμενες ημέρες.
Σύμφωνα με την πρόγνωση της Εθνικής Μετεωρολογικής Υπηρεσίας(ΕΜΥ), ο καιρός θα χαλάσει σταδιακά τις επόμενες ημέρες, ενώ την Τετάρτη αναμένεται να πέσουν μέχρι και χιόνια στα βορειοανατολικά ορεινά της χώρας, με βροχές και καταιγίδες να σημειώνονται την Δευτέρα και την Τρίτη 
Μακεδονία, Θράκη
Στην ανατολική Μακεδονία και τη Θράκη νεφώσεις με σποραδικές βροχές κατά κανόνα ασθενείς και τις μεσημβρινές και απογευματινές ώρες μεμονωμένες καταιγίδες. Στις υπόλοιπες περιοχές αραιές νεφώσεις οι οποίες βαθμιαία θα πυκνώσουν και από το μεσημέρι θα σημειωθούν βροχές η καταιγίδες.
Άνεμοι: από βόρειες διευθύνσεις 3 με 5 και τοπικά 6 μποφόρ.
Θερμοκρασία: από 8 έως 20 βαθμούς κελσίου

Συμφωνία δισεκατομμυρίων για το ελληνικό αγωγό





Η Ελλάδα προφανώς ετοιμάζει συμφωνία δισεκατομμυρίων με τη Ρωσία» είναι ο τίτλος του δημοσιεύματος του «Spiegel», που υποστηρίζει ότι αναμένεται η συμφωνία να είναι έτοιμη την επόμενη εβδομάδα για έναν αγωγό αξίας εκατοντάδων εκατομμυρίων δολαρίω



Το δημοσίευμα υποστηρίζει ότι οι υπογραφές για τον ελληνικό αγωγό θα πέσουν την Τρίτη και σε αντάλλαγμα η Ελλάδα θα πάρει προκαταβολή από 3 έως 5 δισεκατομμύρια ευρώ.

τα έχει 400 !!! ο Αργεντινός σούπερ σταρ της Μπαρτσελόνα


ρεκόρ καριέρας μετά την εύκολη επικράτηση 2-0 επι της βαλένθια  έκανε  ο lionel Messi και επειδή τα πολλά λόγια είναι φτώχεια  καθίστε αναπαυτικά και απολαύστε ένα video διάρκειας 30 λεπτών το οποίο περιλαμβάνει και τα 400 γκολ του Αργεντίνου με την φανέλα της Μπαρτσελόνα. 





Η μεγαλύτερη απειλή για τον πλανήτη η κλιματική αλλαγή






Την προσοχή της παγκόσμιας κοινότητας επέστησε ο Αμερικανός πρόεδρος εν όψει της Παγκόσμιας Ημέρας της Γης, προειδοποιώντας πως «σήμερα δεν υπάρχει μεγαλύτερη απειλή για τον πλανήτη μας από την κλιματική αλλαγή».

«Ουδείς μπορεί πλέον να αρνηθεί ούτε να αγνοήσει την κλιματική αλλαγή», υπογράμμισε σήμερα ο αμερικανός πρόεδρος στην εβδομαδιαία ομιλία του, υπενθυμίζοντας πως το 2014 ήταν η πιο ζεστή χρονιά που έχει καταγραφεί ποτέ από το 1880 που άρχισαν να τηρούνται αρχεία με τις θερμοκρασίες.


Τετάρτη 1 Απριλίου 2015

Πέμπτη 26 Μαρτίου 2015

Στην ώρα της γης συμμετέχει το αεροδρόμιο Ελευθέριος Βενιζέλος

Στην «Ώρα της Γης» θα συμμετάσχει το Σάββατο 28 Μαρτίου, σβήνοντας τα φώτα και διακόπτοντας τη λειτουργία ενός από τους δύο διαδρόμους (δυτικός διάδρομος, 03L/21R και οι τροχόδρομοί του) από τις 20:30 έως τις 21:30, ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών.
Παράλληλα, κατά τη διάρκεια της Ώρας της Γης 2015, θα μειωθεί ο φωτισμός στα κτίρια, στους χώρους στάθμευσης οχημάτων προσωπικού και σε άλλους επιλεγμένους χώρους εντός του αεροδρομίου.
Για την ευαισθητοποίηση των πολιτών στο ζήτημα της κλιματικής αλλαγής, ανακοινώσεις στους αεροσταθμούς θα ενημερώνουν το κοινό για την παγκόσμια κινητοποίηση του WWF και τη συμμετοχή του αεροδρομίου της Αθήνας.
Επιπλέον, ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών ενθαρρύνει όλο το προσωπικό του αεροδρομίου να συμμετάσχει στην «Ώρα της Γης» μειώνοντας ή σβήνοντας τα φώτα στο σπίτι. Στη συμβολική αυτή κίνηση για την κλιματική αλλαγή, θα συμμετάσχουν και μέλη της αεροδρομιακής κοινότητας, όπως Leroy Merlin, Factory Outlet, Sofitel, IKEA, Κωτσόβολος κ.ά.

Τετάρτη 25 Μαρτίου 2015

Νεα ταλέντα στο παγκόσμιο ποδόσφαιρο

 Στο βίντεο που ακολουθεί θα δούμε τους  καλύτερους ταλαντούχους ποδοσφαιριστές  για τη σεζόν 2014-2015  οι οποίοι υπόσχονται πολλές μαγικές στιγμές να μας χαρίσουν πάρτε μια γεύση από τις ικανότητες τους ...

Μήνυμα του Αλέξη Τσίπρα για την 25 Μαρτίου


Με ένα μήνυμά του στο μέσο κοινωνικής δικτύωσης  ο πρωθυπουργός, Αλέξης Τσίπρας, έδωσε το κλίμα της σημερινής ημέρας.

Ο Αλέξης Τσίπρας, τόνισε ότι «Σήμερα πρέπει να θυμόμαστε ότι τίποτα δεν χαρίστηκε στον λαό μας. Όλα κατακτήθηκαν με αγώνες». 

Τρίτη 17 Μαρτίου 2015

Μέρη που πρέπει να επισκεφτείς.. ..



















 







Η βρετανική Independent παρουσιάζει τα 30 κορυφαία μέρη που πρέπει κάθε άνθρωπος να δει στη ζωή του. Στη λίστα έχουν επιλεγεί μέρη από όλον τον κόσμο. Στην κορυφή βρίσκεται η πόλη του φωτός,   με τον Πύργο του Άιφελ να είναι ο νούμερο ένα προορισμός. Ακολουθεί το επιβλητικό Grant Canyon των ΗΠΑ, ενώ στην τρίτη θέση βρίσκουμε το Big Ben του Λονδίνου. Φυσικά, από τη λίστα δεν λείπει και το ελληνικό στοιχείο. Η Ακρόπολη βρίσκεται ανάμεσα στα μέρη που κάθε άνθρωπος ονειρεύεται να βρεθεί έστω για μία φορά στη ζωή του. Τα στοιχεία προέκυψαν μετά από δημοσκόπηση της British Airways.

ο Βαγγέλης ''έφυγε'' για ένα καλύτερο κόσμο... πιο δίκαιο.!!!

Στις μέρες μας η βία έχει πάρει πολλές διαστάσεις είτε λεκτική είτε σωματική όταν όμως εξελίσσεται στο περιβάλλον σου και εσύ παραμένεις αμέτοχος τότε κατά την κρίση μου

είσαι και εσύ συνένοχος στον μοιραίο θάνατο του αδικοχαμένου Βαγγέλη.θα αλλάξει κάτι :;;

η δικαιοσύνη καλείται να λάβει μέτρα αυστηρά για τους school bullying(σχολικό εκφοβισμό) που προκαλούν με τις  ακραίες συμπεριφορές τους.Όταν βιώνεις τέτοιες καταστάσεις πανικού πρέπει να τις αναφέρεις  αμέσως  στους αρμόδιους καθηγητές και όχι να έχεις την αθέατη πλευρά των πραγμάτων.Δεν θα μάθουμε την αλήθεια στο μοιραίο συμβάν αλλά απο τα στοιχεία που προκύπτουν και έχουν δει το φως της δημοσιότητας προκύπτει  οτι το παιδί βίωνε καθημερινά μια ανυπόφορη κατάσταση.Ελπίζουμε αυτό το συμβάν να μας συνετίσει όλους  ως ένα κακό παράδειγμα αποφυγής.Μέχρι αργά το βράδυ χρήστες του διαδικτύου έδωσαν τα προφίλ των δήθεν φίλων του δημόσια στο Facebook στην επίσημη ιστοσελίδα της Αγγελικής Νικολούλη όπου εκεί μόνο αρνητικά σχόλια συναντούσες .Καλό θα ήταν να αφήσουμε τα πληκτρολόγια και να πάρουμε την κατάσταση στα χέρια μας και όχι μετά απο μια τραγωδία να κάνουμε εικασίες.

Σάββατο 14 Μαρτίου 2015

«Εάν η Ελλάδα εκραγεί, η Ισπανία και η Ιταλία θα είναι επόμενες»
















Αν η Ελλάδα βγει από την ευρωζώνη θα ακολουθήσουν Ισπανία και Ιταλία, υποστηρίζει μεταξύ άλλων σε συνέντευξή του στην εφημερίδα Bild ο  Πάνος Καμμένος.

Το περιεχόμενο της συνέντευξης Καμμένου στην γερμανική εφημερίδα μεταδίδεται από τοReuters.

«Εάν η Ελλάδα εκραγεί, η Ισπανία και η Ιταλία θα είναι επόμενες και έπειτα σε κάποιο σημείο και η Γερμανία…Επομένως πρέπει να βρούμε μια λύση εντός της ευρωζώνης, αλλά η λύση αυτή δεν μπορεί να είναι οι Έλληνες να πρέπει να πληρώσουν», επισημαίνει ο Καμμένος ο οποιος προτείνει για την Ελλάδα «ένα κούρεμα σαν αυτό που πήρε η Γερμανία το 1953 κατά τη διάσκεψη του Λονδίνου».

Πέμπτη 12 Μαρτίου 2015

Μέσα στο 2015 η πρώτη αύξηση στον κατώτατο μισθό

 Ο υπουργός  εργασίας Πάνος Σκουρλέτης  προέβη σε δηλώσεις στον τηλεοπτικό σταθμό mega και επανέλαβε ότι η αποκατάσταση του κατώτατου μισθού θα γίνει σε δύο φάσεις και η δεύτερη φάση θα ολοκληρωθεί το 2016. διευκρίνισε  , επίσης, ότι όταν έθεσε το θέμα στους εταίρους δεν εισέπραξε αντιδράσεις.
ο υπουργός  αναφέρθηκε και στο θέμα των αναλογιστικών μελετών των Ταμείων, στηρίζοντας τις δηλώσεις του γενικού γραμματέα Κοινωνικών Ασφαλίσεων Γιώργου Ρωμανιά.

οι αποδόσεις των παιχνιδιών του Europa League στο σημερινό κουπόνι