Τρίτη 8 Σεπτεμβρίου 2015

Κεφαλογιάννης: ''Έχω τελειώσει το London school of economics''



Ένας καυγάς άνευ προηγουμένου διαδραματίστηκε  στην Δημόσια Τηλεόραση ανάμεσα στον Μιχάλη Κεφαλογιάννη και τον  Πάνο Σκουρλέτη.Οι δυο εκπρόσωποι της Νέας δημοκρατίας και του Σύριζα αντάλλαξαν μεταξύ τους βαριές κουβέντες με τον παρουσιαστή της κρατικής τηλεόρασης να προσπαθεί να καθησυχάσει τα πνεύματα , μάταια όμως με τον πρώην υπουργό εργασίας να αποχωρεί απο το πάνελ.

         Μετά τις λέξεις τύπου τι ''σκατά'' θέλετε να σας αποκαλούμε και κύριους; με τι αθυρόστομες εκφράσεις σας απαιτείται και σεβασμό; Ας μας πει ο Μιχάλης  Κεφαλογιάννης που  τελείωσε οικονομικά στην Αγγλία  αυτά τα πέντε χρόνια πως διαχειρίστηκε το δημοσιονομικό χρέος της Χώρας, τι αναδιορθωτικές αλλαγές έκανε; είναι προφανές οτι δεν υπάρχουν επιχειρήματα και λύσεις στο τραπέζι και προτιμότερο ειναι να βάλλει ο ένας κατά του άλλου  που απορρέουν σε συζητήσεις τύπου καφενείου ,   Οι μάσκες έπεσαν και για τα δύο κόμματα ο λαός θα σας τιμωρήσει στις 20 του Σεπτέμβρη για τα αλλεπάλληλα ψέματα σας. 




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου