Δεν είχε να ζηλέψει τίποτα αυτή η ομάδα της Ελλάδας απο αυτή της Ισπανίας όπως είχα πει και στην προηγούμενη μου στήλη ,χρειαζόταν ένα θαύμα για να περάσουμε .Μόνο που .... ο στόχος φάνηκε πιο προσιτός κατά την διάρκεια του αγώνα ...!!! στο 4 δεκάλεπτο ενώ ήμασταν μπροστά κάνεις μια λανθασμένη διαχείριση του ράστερ Κ .Κατσικάρη .Βάζοντας τον Περπέρογλου και τον Καιμακόγλου που ηταν επιθετικά άστοχοι ενώ όλα έβαιναν καλώς ..!! Δεν ξεκούρασες τον 34 χρόνο Σπανούλη και έδωσες ελάχιστο χρόνο συμμετοχής στον Σλουκα που ηταν ο μοναδικός παίκτης που μπορούσε να ξεμαρκαριστεί εύκολα απο την σκληρή άμυνα των Ισπανών, σε αντίθεση με τον Σπανούλη .Άφησες τον ψηλό σου που ήταν σε κακή μέρα μέσα στον αγώνα ενώ ο Γκασολ ηταν ήδη στον πάγκο.!!! και αφού είχε κάνει ένα ξεκούραστο πάρτυ κάτω απο την ρακέτα μας .Το μοιραίο σου λάθος αφήνεις man to man Κουφό εναντίον Ρεγες όταν ήξερες ότι ο παίκτης της Ρεαλ ήταν πιο γρήγορος στα πόδια .!! αποτέλεσμα;; φόρτωσες με φάουλ τον Κουφό και τον Μπορούση με κατάληξη την οριστική αποβολή του τελευταίου .Εστειλες γρήγορα την ομάδα του Σερτζιο Σκαριολο στην ''γραμμή της φιλανθρωπίας'' απο το τρίτο μόλις λεπτό του τέταρτου δεκαλέπτου, γνώμη μου;; εκεί κρίθηκε το παιχνίδι .!!! τα ποσοστά μιλάνε απο μόνα τους με 41 τις εκατό στις βολές κατά μας και με μία μόνο άστοχη βολή του ροντριγκεζ δεν μπορείς να έχεις ελπίδες για να κερδίσεις ένα παιχνίδι .Αναρωτιέμαι πραγματικά Κ .Κατσικάρη αν σε βόηθησε η θητεία σου σε ισπανικό σύλλογο να εξετάσεις καλύτερα το παιχνίδι των Ισπανών. Ευχάριστες εκπλήξεις για την γαλανόλευκη οι Καλάθης, Αντετοκουμπο που πάλευαν να μας κρατήσουν μέσα στο παιχνίδι . Στόχος της γαλανόλευκης πλέον μετά την οδυνηρή ήττα..... η πρόκριση στο προολυμπιακό τουρνουά.!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου