Μέρες είναι.... εκλογές έρχονται ....ο πολίτης καλείται( πάλι.!!!) να διαλέξει ποιος θα ηγηθεί αυτής της χώρας .Ο χώρος της πολιτικής τάξης έχει γεμίσει με ανίκανους.!! Προεκλογικές υποσχέσεις υπήρξαν πολλές όμως οι υλοποιήσεις αυτών των δεσμεύσεων έπεσαν στον κενό.Βλέπουμε μικρά κόμματα να γίνονται παρακλάδια άλλων μεγάλων κομμάτων , επίσης παρατηρούμε αρχηγοί των πολιτικών κομμάτων να μην έχουν να παρουσιάσουν κάτι το αξιοσημείωτο παρά να ασκούν κριτική σε άλλα κόμματα ή παρατάξεις για να ανεβάσουν το δικό τους κόμμα.Τα περιθώρια έχουν στενέψει , ο κόσμος άρχισε να μην πιστεύει πια στα ψεύδη. Ορισμένοι πολιτικοί αρχηγοί λένε μάλιστα, ''κάναμε λάθη και μάλιστα πολλά'' .O ελληνικός λαός ψήφισε ΟΧΙ ,υποτίθεται ότι με τον τέως πρωθυπουργό αυτό ήταν μια δυνατή ισχυρή εντολή κατά των μνημονίων ,Αντιθέτως όχι μόνο δεν ήταν αλλά ήρθε ένα πιο δυσβάσταχτο τρίτο μνημόνιο που αυξάνει την φορολογία, μειώνει και άλλο τις θέσεις εργασίας και ευνοεί τις αντίπαλες μεσογειακές χώρες του ευρωπαϊκού νότου ,γκρεμίζει τον τουρισμό . Φτάσαμε σήμερα 10-9-2015 να έχουμε ένα debate πολιτικών αρχηγών που κατά πολλούς θα κρίνει τι θα ψηφίσει ο ελληνικός λαός, μόνο που.... ξεχάσαν να καλέσουν και τον αρχηγό της Χ.Α γι αυτή την δημοκρατία μιλάμε;; και κάτι ακόμη... Γιατί να θέτουν ερωτήματα μόνο δημοσιογράφοι των ''μεγάλων καναλιών'';; Αν δούλευαν όσο μιλούσαν αυτοί οι απαίδευτοι πολιτικά αρχηγοί τότε θα είχαμε και ανάπτυξη. Η πολιτική του θά ...μας κούρασε ,έχει πεθάνει.!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου