Τρίτη 17 Μαρτίου 2015

ο Βαγγέλης ''έφυγε'' για ένα καλύτερο κόσμο... πιο δίκαιο.!!!

Στις μέρες μας η βία έχει πάρει πολλές διαστάσεις είτε λεκτική είτε σωματική όταν όμως εξελίσσεται στο περιβάλλον σου και εσύ παραμένεις αμέτοχος τότε κατά την κρίση μου

είσαι και εσύ συνένοχος στον μοιραίο θάνατο του αδικοχαμένου Βαγγέλη.θα αλλάξει κάτι :;;

η δικαιοσύνη καλείται να λάβει μέτρα αυστηρά για τους school bullying(σχολικό εκφοβισμό) που προκαλούν με τις  ακραίες συμπεριφορές τους.Όταν βιώνεις τέτοιες καταστάσεις πανικού πρέπει να τις αναφέρεις  αμέσως  στους αρμόδιους καθηγητές και όχι να έχεις την αθέατη πλευρά των πραγμάτων.Δεν θα μάθουμε την αλήθεια στο μοιραίο συμβάν αλλά απο τα στοιχεία που προκύπτουν και έχουν δει το φως της δημοσιότητας προκύπτει  οτι το παιδί βίωνε καθημερινά μια ανυπόφορη κατάσταση.Ελπίζουμε αυτό το συμβάν να μας συνετίσει όλους  ως ένα κακό παράδειγμα αποφυγής.Μέχρι αργά το βράδυ χρήστες του διαδικτύου έδωσαν τα προφίλ των δήθεν φίλων του δημόσια στο Facebook στην επίσημη ιστοσελίδα της Αγγελικής Νικολούλη όπου εκεί μόνο αρνητικά σχόλια συναντούσες .Καλό θα ήταν να αφήσουμε τα πληκτρολόγια και να πάρουμε την κατάσταση στα χέρια μας και όχι μετά απο μια τραγωδία να κάνουμε εικασίες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου