Φάνηκε να ηταν η πιο εύκολη νίκη μας στην διοργάνωση. Έτσι τουλάχιστον , το έκαναν να φαίνεται οι διεθνείς μας , το Βέλγιο δεν άντεξε στην πίεση της Ελλάδας και στο τρίτο δεκάλεπτο αγωνιστικά φάνηκε να πετάει ''λευκή πετσέτα''.Τρομερή μαχητικότητα απο τον Γιάννη Αντετοκουμπο να κυριαρχεί στα ριμπάουντ που μαζί με τον Γιάννη Μπουρούση να κάνει το καλύτερο του παιχνίδι στην διοργάνωση .Αντίπαλος της γαλανόλευκης ..... η Ισπανια που έκαμψε δύσκολα την αντίσταση της Πολωνίας. Την Tρίτη θα διεξαχθεί η αναμέτρηση και ευελπιστούμε οτι η πλάστιγκα θα έρθει υπέρ μας ,αρκεί οι παίκτες μας να πιάσουν τα αναμενόμενα στανταρ απόδοσης μιας και η ισπανία δεν δείχνει να πείθει, οπου σε σχέση με άλλες χρονιές .....δεν είναι η ανίκητη ομάδα και το σύνολο που τρόμαζε στο πέρασμα του.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου