Με τον Nικ Καλάθη να πραγματοποιεί την καλύτερη του εμφάνιση με τα γαλανόλευκα η Εθνική Ελλάδος έκαμψε σχετικά εύκολα την αντίσταση της Γεωργίας ,αν και καρδιοχτύπησε στο φινάλε απο την υπερβολική χαλάρωση των παικτών μας.Ματς ορόσημο το αυριανό με την Σλοβενία που με νίκη εξασφαλίζουμε την πρωτιά του ομίλου Στην χειρότερη περίπτωση πρέπει να χάσουμε με διαφορά τουλάχιστον 4 πόντων ειδάλλως θα τερματίσουμε τρίτοι κάτι το οποίο δεν μας ωφελεί καθώς στην επόμενη φάση θα έχουμε χιαστή την πρώτη ομάδα του ομίλου

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου