Τι να πει κανείς για την Εθνική; Είναι χάρμα οφθαλμών η ομάδα του Κατσικάρη σε αντίθεση με τις άλλες χρονιές έχει το πιο πλήρες ρόστερ μετά απο την τελευταία κατάκτηση ευρωπαϊκού της τίτλου το 2005. ψηλά κορμιά , αυτοματισμούς στο παιχνίδι , ικανότατους σουτερ και καλή αμυντική λειτουργία, σου δίνει την αίσθηση οτι αυτή ομάδα διαθέτει μέταλο ακόμη και οταν έφτασε η ομάδα στο -5 ήξερα βαθιά μέσα μου ότι το παιχνίδι δύσκολα γυρίζει γιατί έχουμε ποιότητα σε σχέση με την αξιόμαχη Σλοβενία. Οπως και να έχει το τουρνουά τώρα αρχίζει για τα καλά.!!! τώρα θα παίξουμε με τα θηρία. Η διαφορά είναι όμως οτι τα προηγούμενα χρόνια δεν είχαμε λύσεις απο τον πάγκο να αλλαξουν τα δεδομένα ενός αγώνα ενώ τώρα οι παίκτες μας αγωνίζονται στο nba και σε κορυφαία ευρωπαϊκά κλαμπ αυτό δείχνει οτι είναι αν μη τι άλλο ικανοί .!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου