Σάββατο 5 Σεπτεμβρίου 2015

οι Διεθνείς σε στιγμές χαλάρωσης .!!!

Μετά την ήττα απο την Φιλανδία οι  παίκτες του αντιπροσωπευτικού μας συγκροτήματος  δεν έχασαν χρόνο για τις καλοκαιρινές τους αποδράσεις .Στην εικόνα δείχνουν να έχουν αφήσει πίσω την ντροπιαστική ήττα και να απολαμβάνουν τον ήλιο ,κάνοντας ηλιοθεραπεία γνωστό το φαινόμενο εξάλλου ....  μιας και τα παιδιά υπερέβαλαν εαυτό χτες το βράδυ.!!!   άλλοι χάνουν ιδρώτα στο γήπεδο και άλλοι στις παραλίες.!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου