Τετάρτη 30 Σεπτεμβρίου 2015

Η μεγαλύτερη νίκη στην ιστορία του μέχρι την επόμενη ...





Σε μια βραδιά που  θα μείνει ανεξίτηλη με χρυσά γράμματα στην ιστορία του συλλόγου αλλά και του ελληνικού ποδοσφαίρου κατόρθωσε χθες η ομάδα του Πειραιά. Γράφτηκε ιστορία χτες για την ''ομάδα των θαυμάτων'' ,όχι..... του μπασκετικού ολυμπιακού , την σκυτάλη παίρνει το ποδοσφαιρικό τμήμα   .Ο Ολυμπιακός  γράφει ιστορία μέσα στο emirates κάνοντας ένα παιχνίδι αξιοζήλευτο , ξεφεύγοντας απο τα ελληνικά δεδομένα και βάζοντας   τον στην ελίτ του ευρωπαϊκού ποδοσφαίρου. Η ομάδα γιγαντώνεται νικώντας συλλόγους που όσο κοστίζει ένα παίκτης της Αρσεναλ  αντίστοιχή   όλοι η ομάδα . Γιουβέντους ,Αρσεναλ,Μανστεστερ , Ατλετικο είναι μερικά απο τα ''θύματα '' των ερυθρόλευκων τα τελευταία χρόνια .Αλλά  άλλη αίγλη έχει  να κερδίζεις στην έδρα σου και άλλο μέσα στο σπίτι του ''οικοδεσπότη'' . Πρώτα απο όλα, ένα μεγάλα μπράβο στον αρχιτέκτονα αυτής της ομάδα τον Μάρκο Σίλβα όπου με 11 αδα έκπληξη.!!! παρατάχθηκε απέναντι στου ''Λονδρέζους'' περιορίζοντας κατα  πολύ την τριπλέτα φωτιά που διαθέτει ο Αρσεν βενγκερ.Ο ολυμπιακός πήγε το παιχνίδι στα μέτρα του , δεν φοβήθηκε, έβγαλε διαστήματα ποιότητας, δεν κλείστηκε όπως με Μπαγερν και πάνω απο όλα έτρεξε πολλά χιλιόμετρα. ΜVP της ομάδα όλοι η εντεκάδα δίχως ίχνος υπερβολής. η πίεση;;; ασφυκτική   το ματς;; ρουλέτα . Τα αμυντικά κενά όπως είχα προϊδεάσει στην προηγούμενη μου στήλη , πολλά για τους '' κανονιέρηδες'' με τον κονσιελνι να περνάει αλλαγή και περνώντας  τον Μετερζακερ το αποτέλεσμα είχε ήδη '' κλειδώσει''  ο ολυμπιακός εκμεταλεύτηκε τα στημένα και χτύπησε.Με την ''χρυσή αλλαγή'' τον Alferd FINBOGOL, ναι δεν είχε ξεχάσει να στέλνει την μπάλα στα δίχτυα  αυτή η ''μηχανή τον γκολ'' . Όλοι οι παίκτες έχουν να δώσουν, ο καθένας βγάζει το ταλέντο του ακόμη και ο Σεμπα που συμμετέχει στην φάση του 3-2 πολύ απο εμάς ''βρίσαμε''  τον Σίλβα για τις επιλογές του, μετά τον αποθεώσαμε ,είναι στο στοιχείο του Έλληνα. Όπως τότε με Τάκη Λεμονή που είχε βγάλει  τον Γκαλέτι έτσι και τώρα το γκολ ήρθε απο τον άξονα . Πρώτη εκτός έδρας νίκη με werder  o meterzaker και τότε πρωταγωνιστής  , 2015 Μετερζακερ ξανά στον ρόλο του θύματος .Η πρώτη και η τελευταία νίκη του ολυμπιακού στα εκτός έδρα παιχνίδια μέχρι την επόμενη...... 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου