Είναι κάτι τέτοια παιχνίδια που βάζουν ''φωτιά'' στο όνειρο , που ξυπνούν μέσα μας στιγμές Kωνσταντινούπολης , Λονδίνου , που θέλουμε να ξαναζήσουμε γιατί είναι στο dna του Έλληνα το Μπασκετ ως εθνικό άθλημα. Κατά μεγάλη πλειονότητα ο αντίπαλος μας ....ας μη γελιόμαστε η Ρεαλ μαδρίτης Ρούντι Φερναντεζ , Ροντριγκεζ, Γιουλ , Ρεγες , ακόμη και ο Μιροτιτς
ένα συνονθύλευμα παικτών με παραστάσεις αξιοζήλευτες οπως και το nba , οι πρωταθλητές Ευρώπης του 2015 σε συλλογικό επίπεδο καλούνται ξανά να αντιμετωπίσουν τους '' πεισματάρηδες'' Έλληνες, ποτέ δεν ήμασταν φαβορί δεν μας ταιριάζει αυτός ο όρος εξάλλου.Είναι γεγονός ότι έχει δημιουργηθεί εις βάρος μας ένα πελατειακό κράτος στο Μπασκετ απέναντι στους ''φουριας ρόχας'' Όμως ... ήρθε ή ώρα όπου θα τους κοιτάξουμε στα μάτια...!!! επειδή είμαστε έμπειροι και εμείς .. επειδή επιδιώκουμε πάντα το αδιανόητο και το κάνουμε δυνατό.!!! Ταπεινοί και σίγουροι, όπως είπε και ο Θοδωρής Παπαλουκάς το 2005 : '' Για να κερδίσεις τον θάνατο πρέπει να τον αποδεκτής '' που σημαίνει αποδέχεσαι την ανωτερότητα του αντιπάλου , κάνεις το παιχνίδι σου και ότι βγει ..!! Διότι η Ελλάδα είναι απο τις ελάχιστες ομάδες που μπορεί την υπέρβαση.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου