Δευτέρα 14 Σεπτεμβρίου 2015

Aν όχι τώρα.. πότε;; αν όχι αυτοί... ποιοι ;

Είναι κάτι τέτοια παιχνίδια που βάζουν ''φωτιά'' στο όνειρο ,  που ξυπνούν μέσα μας στιγμές Kωνσταντινούπολης , Λονδίνου , που θέλουμε να ξαναζήσουμε γιατί είναι στο dna του Έλληνα το Μπασκετ  ως εθνικό άθλημα. Κατά μεγάλη πλειονότητα ο  αντίπαλος μας ....ας μη γελιόμαστε η Ρεαλ μαδρίτης Ρούντι Φερναντεζ , Ροντριγκεζ, Γιουλ , Ρεγες , ακόμη και ο Μιροτιτς
 ένα συνονθύλευμα παικτών με παραστάσεις αξιοζήλευτες οπως και το nba , οι πρωταθλητές Ευρώπης του 2015 σε συλλογικό επίπεδο καλούνται ξανά να αντιμετωπίσουν τους '' πεισματάρηδες'' Έλληνες,  ποτέ  δεν ήμασταν φαβορί δεν μας ταιριάζει αυτός ο όρος εξάλλου.Είναι γεγονός ότι  έχει δημιουργηθεί εις βάρος μας ένα πελατειακό κράτος στο Μπασκετ απέναντι στους  ''φουριας ρόχας''  Όμως ... ήρθε ή ώρα όπου θα τους κοιτάξουμε στα μάτια...!!! επειδή είμαστε έμπειροι και εμείς .. επειδή επιδιώκουμε πάντα το αδιανόητο και το κάνουμε δυνατό.!!! Ταπεινοί και σίγουροι, όπως είπε και ο Θοδωρής Παπαλουκάς το 2005 : '' Για να κερδίσεις τον θάνατο πρέπει να τον αποδεκτής ''  που σημαίνει αποδέχεσαι την ανωτερότητα του αντιπάλου , κάνεις το παιχνίδι σου και ότι βγει ..!! Διότι η Ελλάδα είναι απο τις ελάχιστες ομάδες που μπορεί την υπέρβαση.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου