Ο καιρός στην Χώρα μας θυμίζει Λονδίνο..... εκεί που θα βρεθεί Τρίτη βράδυ ο Ολυμπιακός για το πιο κρίσιμο παιχνίδι της διοργάνωσης μέχρι το επόμενο..!!! Η ομάδα του Σίλβα δείχνει να ανεβάζει στροφές και να έχει ποιότητα σε όλα τα επίπεδα.Μολονότι, δεν έχουν σκοράρει οι δυο βασικοί οι επιθετικοί. τα γκολ έχουν προέλθει από ποιοτικούς μέσους.Η ομάδα εμπνέει πλουραλισμό σε όλες τις θέσεις της .Το σύνολο δείχνει να είναι δυνατό και παιχνίδι με παιχνίδι εμφανίζεται εμφανώς βελτιωμένη η συνολική εικόνα της ομάδας .Δύσκολα κάποιος μπορεί να κάνει κάποια εκτίμηση για τα παιχνίδια που έρχονται, αρχής γενομένης στο παιχνίδι των ομίλων της Τετάρτης. Έχω την πεποίθηση Ο,τι ο Ολυμπιακός μπορεί να αποσπάσει και το διπλό στο Εmirates . Αν βρεθούν σε καλή μέρα κυρίως τα βασικά του μπακ Μποτια και Σιόββας .Έπειτα, ο Σίλβα δείχνει να είναι σοφός ως προς τις επιλογές του τακτικά, πηγαίνοντας το σχήμα σε ρόμβο , όπου θα γεμίσει το κέντρο με 4 χαφ ( Φορτουνης, Καμπιασσο, Κασαμι, Σαλινο,) στην ουσία θα παραταχθεί η ομάδα του Πειραιά με ένα εξτρεμ απέναντι στην άρσεναλ Πιθανότητα αυτός θα ειναι ο Ερνάνι , και μοναδικό προωθημένο τον Ιντεγιε. Πετυχημένη συνταγή γνώμη μου ,θα φανεί και στην πράξη.Προσωπικά πιστεύω ότι ο Ολυμπιακός θα σκοράρει απέναντι στην ομάδα του Αρσέν Βενγκερ αφού και η Άρσεναλ παρουσιάζει αδυναμίες στην αμυντική της λειτουργία .Σχεδόν σε κάθε παιχνίδι δέχεται 2 γκολ κατά μέσο όρο .Τέλος, να διευκρινίσουμε οτι Ο ολυμπιακός θα πρέπει να έχει ανάλογη εικόνα πρώτου ημιχρόνου με Μπαγερν, δηλαδή, παγώνοντας τον ρυθμό και φέρνοντας το παιχνίδι στα μέτρα του.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου