Παρασκευή 4 Σεπτεμβρίου 2015

Ο νέος ολυμπιακός προσεχώς ....

.



Με τα δυο νέα μεταγραφικά αποκτήματα να πραγματοποιούν το ντεμπούτο τους  και να αφήνουν θετικές εντυπώσεις, o ολυμπιακός στου Ρέντη έμεινε στο 0 με τον Αστέρα Τρίπολης.οι ερυθρόλευκοι δοκίμασαν σχήματα και αλλαγές έτσι ώστε να είναι έτοιμοι για τα δυο κρίσιμα παιχνίδια σε Ελλάδα και Ευρώπη αρχής γενομένης με τον πλατάνια. H ομάδα του Μάρκο σιλβα έιχε την κατοχή της μπάλας  σε όλο το διάστημα του αγώνα ωστόσο δεν μπόρεσε με της μετουσιώσει σε γκολ στις ευκαιρίες π παρουσίασε η ομάδα.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου