Πέμπτη 12 Μαρτίου 2015

Μέσα στο 2015 η πρώτη αύξηση στον κατώτατο μισθό

 Ο υπουργός  εργασίας Πάνος Σκουρλέτης  προέβη σε δηλώσεις στον τηλεοπτικό σταθμό mega και επανέλαβε ότι η αποκατάσταση του κατώτατου μισθού θα γίνει σε δύο φάσεις και η δεύτερη φάση θα ολοκληρωθεί το 2016. διευκρίνισε  , επίσης, ότι όταν έθεσε το θέμα στους εταίρους δεν εισέπραξε αντιδράσεις.
ο υπουργός  αναφέρθηκε και στο θέμα των αναλογιστικών μελετών των Ταμείων, στηρίζοντας τις δηλώσεις του γενικού γραμματέα Κοινωνικών Ασφαλίσεων Γιώργου Ρωμανιά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου