Ο υπουργός εργασίας Πάνος Σκουρλέτης προέβη σε δηλώσεις στον τηλεοπτικό σταθμό mega και επανέλαβε ότι η αποκατάσταση του κατώτατου μισθού θα γίνει σε δύο φάσεις και η δεύτερη φάση θα ολοκληρωθεί το 2016. διευκρίνισε , επίσης, ότι όταν έθεσε το θέμα στους εταίρους δεν εισέπραξε αντιδράσεις.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου